ASSALAMUALAIKUM

YA ALLAH,BERKATILAH HARIKU INI......PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN KU....

Sunday, January 16, 2011

sahabat baik saya....tapi....

sahabt baik saya ni...
tadaaaaa...!!!!ini le besfren saya.....pam manual anakku...rm 60 hengget je...beli kat sogo mase ari pertama masuk kerja...tapi.....
sob... sob...sedey...isk...
sahabat saya ini kini hanya kenangan....ade part dalamannye yang hilang atas kecuaian saya sendiri...maka saya tidak boleh menggunakan pam ini lagi....abis tu saya gune ape???
haaaa...inilah cara saya mengepam susu untuk my lovely doter.....sakit wooo..memula...
pastu dah cekap...ok daaaa....tapi masalahnye ialah....
saya bekerja...so,gune tangan ni lambat sikit..tapi hasil bagus punye...
jadi...saya kene fikirkan....bagaimana nak dapatkan pam yang sesuai....
masalah nye..masalah manjang...
1.duwit....sokmo gitu
tu je la masalahnye....tapi slalunye masalah tu akan selesai  jika saya HENDAK SERIBU DAYA.....
jadi setelah saya berusaha.....akhirnya saya sudah bersedia untuk membeli pam yang saya rase saya nak...?...yang diidamkan...insyaallah dipermudahkan segala urusan saya...
ni haaa
yang double pumping punye....mak saya takot bile saya bgtau nak beli pam elektrik....buleh ker..???kate die...
saya ulangi....HENDAK SERIBU DAYA..!!!
itu untuk motivasi saya le....mak saya senyom jewww..
thanks mak...for everything....he he...shhhhhh!!! hanya kita berdua je yang tau....!!

No comments:

Post a Comment