ASSALAMUALAIKUM

YA ALLAH,BERKATILAH HARIKU INI......PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN KU....

Tuesday, February 8, 2011

lain plan lain pula jadinya....tapi..

rancangan asal adalah hendak memiliki pam spectra double pumping...tetapi oleh kerana sebab kewangan yang tidak dapat dielakkan....akhirnye setelah mensurvey2....ini die..
...
..
.
..

.
medela harmony...
tapi impian untuk memiliki gajet yang lebih hebat....dan dah tentu mahal regenye..aku rase le..org len x tau...
ialah....
.
.
.
.
ni haaaa...regenye...x cukup gaji sebolan kerani mcm aku nih....tapi...ade carenye....cume bukan sekarang....
plan aku ialah..1).memule nih aku beli yang menual dulu...xpe penat segala jemari aku nih..tapi berbaloi..!!!
nak g memane pon senang...power supply hanyalah otot2 jari aku nih....risiko utk rosak pon kurang...
then,2)aku nak beli lak yang lektrik....kalu la yang ini rosak....aku ade yang manual...haaa kan senang tuh...
cume,utk merealisasikan impian tuh...biasele..lambat sket...


No comments:

Post a Comment